24 Ağustos 2015 Pazartesi

İSG UZMANLARININ GÖREV,YETKİ, SORUMLULUK VE EĞİTİMLERİ YÖNETMELİK EKLERİ 2

İSG UZMANLARININ GÖREV,YETKİ, SORUMLULUK VE EĞİTİMLERİ YÖNETMELİK EKLERİ

          
  • Ek-1: İş Güvenliği Uzmanlığı Belgesi
  • Ek-2: Yıllık Değerlendirme Raporu
  • Ek-3: Tabela (Özel.... İş Güvenliği Uzmanlığı Eğitim Kurumu)
  • Ek-4: Eğitim Kurumu Yetki Belgesi
  • Ek-5: Günlük Katılımcı Devam Çizelgesi
  • Ek-6: Eğitim Katılım Belgesi
  • Ek-7: Eğitici Belgesi
  • Ek-8: İş Güvenliği Uzmanları, Eğiticiler ve Sorumlu Müdürler İçin İhtar Tablosu
  • Ek-9: İş Güvenliği Uzmanlığı Eğitim Kurumları İçin İhtar Tablosu
  • EK – 1         
       


    EK – 2
    YILLIK DEĞERLENDİRME RAPORU
    İşyerinin:
    Unvanı:
    SGK Sicil No:
    Adresi:
    Tel ve Faks No:                                                   E-posta:
    İşkolu:
    İşçi sayısı:             Erkek:            Kadın:            Genç:             Çocuk:             Toplam:      
       
    Sıra No.
    Yapılan çalışmalar
    Tarih
    Yapan Kişi ve Unvanı
    Tekrar Sayısı
    Kullanılan Yöntem
    Sonuç ve Yorum
    1
    Risk değerlendirmesi 





    2
    Ortam ölçümleri





    3
    İşe giriş muayeneleri





    4
    Periyodik muayeneler





    5
    Radyolojik analizler





    6
    Biyolojik analizler





    7
    Toksikolojik analizler





    8
    Fizyolojik testler





    9
    Psikolojik testler





    13
    Eğitim çalışmaları





    14
    Diğer çalışmalar







    Tarih
                                                        
    İş Güvenliği Uzmanı                                                          İşveren                                                             İşyeri Hekimi
                                                     İmza                                                                         İmza                                                                        İmza
    EK – 3
    TABELA
     




    T.C.
    ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI
    İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

    ÖZEL
    “EĞİTİM KURUMU UNVANI”
    İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI EĞİTİM KURUMU

    EK – 4
    EĞİTİM KURUMU YETKİ BELGESİ

    EK – 5
    ……………………………………….. İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI
    EĞİTİM KURUMU GÜNLÜK KATILIMCI DEVAM ÇİZELGESİ
    Program ID Kodu ve Türü:
    Tarih:
    Derslik Kontenjanı:
    No
    Adı Soyadı
    1. Ders
    2. Ders
    3. Ders
    4. Ders
    5. Ders
    6. Ders
    1







    2







    3







    4







    5







    6







    7







    8







    9







    10







    11







    12







    13







    14







    15







    16







    17







    18







    19







    20







    21







    22







    23







    24







    25







    Eğitici







    İmza








    Sorumlu Müdür Onayı
    Adı Soyadı

    İmza



    EK – 6
    EĞİTİM KATILIM BELGESİ


    EK – 7 
    EĞİTİCİ BELGESİ

    EK 8
    İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLARI, EĞİTİCİLER VE
    SORUMLU MÜDÜRLER İÇİN İHTAR TABLOSU

    Sıra No.
    İhlalin Adı
    İhlalin Derecesi
    İhtar Puanı
    1.  
    İş güvenliği uzmanlarının görev ve yükümlülüklerini yerine getirmemesi durumunda aykırılık başına
    Hafif
    10
    1.  
    Sorumlu müdürlerin görev ve sorumluluklarını yerine getirmemesi durumunda aykırılık başına
    Hafif
    10
    1.  
    Eğiticilerin görev ve sorumluluklarını yerine getirmemesi durumunda aykırılık başına
    Hafif
    10
    1.  
    İş güvenliği uzmanlarının, Bakanlıkça tehlike sınıflarına göre belirlenen çalışma sürelerine uymaması durumunda
    Orta
    20
    1.  
    Denetim, kontrol ve incelemelerde istenen bilgi ve belgeleri vermemesi veya geciktirmesi durumunda
    Orta
    20
    1.  
    Eğiticilerin, Genel Müdürlükçe belirlenen müfredat gereği verebilecekleri dersler dışında ders vermesi durumunda
    Orta
    20
    1.  
    Sahip olduğu iş güvenliği uzmanlığı belge sınıfına uygun olmayan tehlike sınıfındaki işyerlerine hizmet vermesi durumunda
    Ağır
    30











    EK-9
    İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI EĞİTİM KURUMLARI İÇİN İHTAR TABLOSU

    Sıra No.
    İhlalin Adı
    İhlalin Derecesi
    İhtar Puanı
             1.          
    Eğitim kurumlarınca, kurumun girişinin bulunduğu kısma ilgili maddede belirtilen tabelanın asılmaması durumunda
    Hafif
    10
             2.          
    Eğitim programının eğitim kurumu içerisinde ilan edilmemesi durumunda
    Hafif
    10
             3.          
    Eğitim kurumlarının görev ve sorumlulukları olarak belirtilen hususlara aykırılık durumunda her bir aykırılık başına
    Hafif
    10
             4.          
    Eğitim kurumlarına ve katılımcılara ilişkin kayıtların eksik tutulması veya tutulmaması durumunda eğitim programı başına
    Hafif
    10
             5.          
    Genel Müdürlükçe belirlenen eğitim kriterlerine aykırılık durumunda ihlal başına
    Orta
    20
             6.          
    Tabela veya basılı evrakında yetki belgesinde belirtilen isim ve unvanlardan farklı isim ve unvan veya yabancı dildeki karşılıklarının kullanılması durumunda
    Orta
    20
             7.          
    Genel Müdürlükçe belirlenen eğitim kriterlerine uygun eğiticinin görevlendirilmemesi durumunda
    Orta
    30
             8.          
    Mekân ve donanım ile ilgili şartlara uygunluğun devamının sağlanmaması veya yerleşim planında Genel Müdürlük onayı alınmadan değişiklik yapılması durumunda uygunsuzluk başına
    Ağır
    40
             9.          
    Eğitici belgesi olmayanların derse girmesi durumunda eğitici başına
    Ağır
    40
           10.        
    Onaylanmamış programlarla eğitime başlanması durumunda program başına
    Ağır
    40
           11.        
    Onaylanmış eğitim programının herhangi bir unsurunda Bakanlığın onayı alınmadan değişiklik yapılması durumunda uygunsuzluk başına
    Ağır
    40
           12.        
    Tam süreli iş sözleşmesiyle istihdam edilmesi gereken eğiticilerin ayrılmasına rağmen 15 gün içinde yeni eğitici istihdam edilmemesi veya görevlendirilmemesi durumunda atanmayan eğitici başına
    Ağır
    40
           13.        
    Yapılacak denetimlere engel olunması, yapılacak denetim ve kontrollerde istenen bilgi ve belgeleri verilmemesi veya denetim görevinin tamamlanmasına engel olunması durumunda
    Ağır
    40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder