24 Ağustos 2015 Pazartesi

ÇALIŞANIN ŞİKAYET DİLEKÇESİ ÖRNEĞİ

ÇALIŞANIN ŞİKAYET DİLEKÇESİ ÖRNEĞİ

    

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI
.................... ÇALIŞMA VE İŞ KURUMU İL MÜDÜRLÜĞÜ'NE


ÇALIŞANIN
Adı Soyadı           :
T.C Kimlik No     :
İkametgah Adresi:
Telefon No           :
İşe Giriş Tarihi     :
İşten Çıkış Tarihi                :

İŞYERİNİN
Ünvanı                  :
Adresi                    :
Telefon No           :
İşverenin Adı Soyadı:


                    Yukarıda adı geçen işverenin yanında .............................. olarak çalışırken……………..

(açıklamalar yazılır.)

Ancak,

(İhbar Tazminatım, Kıdem Tazminatım, .... yıllık Yıllık İzin Ücretim, Fazla Mesai Ücretim, Hafta Tatili Ücretim, Genel Tatil Ücretim,  ...... Ay ....... Günlük Ücret Alacağım, TİS'den Doğan Alacağım) 

ödenmediğinden, söz konusu alacaklarımı işverenden alabilmem için gereğini arz ederim.

                                                                                                                                                             Tarih
Ad Soyadı
İmza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder